جنوب شرق آسیا

تلاوت زیبای قاری ایران در مسابقات بین المللی قرائت قرآن مالزی

تلاوت قاری ایران علیرضا بیژنی در مسابقات بین المللی قرائت قرآن مالزی

درخشش قاری ایران در مسابقات قرائت قرآن مالزی

قاری خوش لحن و صوت کشورمان با تلاوتی دلنشین در مسابقات جهانی قرآن در کوالالامپور مالزی خوش درخشید و بارها تحسین حاضران را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور ، تلاوت زیبای قاری خوش لحن و صوت کشورمان در چهارمین شب برگزاری شصت و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی تحسین حاضران را برانگیخت.

علیرضا بیژنی با قرائت زیبا و دلنشین آیاتی چند از سوره مبارکه اعراف ، حاضران در سالن را به وجد آورد.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم پس از پایان تلاوت قاری توانمند کشورمان با وی عکس یادگاری گرفتند. مالزیایی ها در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، قرائت دلنشین قاری ایران را ستودند.

نمایندگان اردن ، کامبوج ، اندونزی ،سریلانکا ، تایلند نیز در این شب قرائت داشتند. قاری نابینای کشور میزبان ، مالزی نیز آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد. برگزیدگان شصت و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه معرفی می شوند. در این مراسم جوائز پادشاه مالزی جوایز را اهدا می کند.

این مسابقات در مالزی هر سال در ماه شعبان برگزار می شد که به دلیل شیوع بیماری کووید و بسته بودن مرزها و محدودیت های شدید تردد، سه سال برگزار نشد و این دوره و دوره قبل که اولین دوره بعد از کووید بود زودتر از موعد همیشگی برگزار شد.

برای دیدگاه کلیک کنید

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پر بیننده ترین

به بالا