جنوب شرق آسیا

تفاهم نامه همکاری رسانه ای بین تلویزیون تایلند و ایران به امضا رسید

امضاء تفاهم نامه همکاری رسانه ای تایلند و ایران

روابط تایلند و ایران در بسیاری از زمینه ها بویژه در دیپلماسی و تجارت گسترش یافته است و تحکیم این همکاری ها در چارچوب فعالیت های رسانه ای مشترک با هدف هم افزایی و ارتقاء محصولات رسانه ای به نفع مردم و پیشرفت هر دو کشور خواهد بود.

امضای تفاهم نامه توسط سفیر ایران و نماینده تلویزیون تایلند

مدیر عامل رادیو تلویزیون تایلند با سفیر کشورمان در بانکوک به عنوان نماینده رسانه ملی ، تفاهم نامه همکاری رسانه ای امضاء کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور،

بخش خبر سراسری تایلند مراسم رسمی انعقاد توافق نامه همکاری رسانه ای میان رسانه ملی ایران و رادیو تلویزیون ارتش سلطنتی تایلند را به صورت زنده و مستقیم مورد پوشش کامل قرار داد.
ژنرال “رانگسی کیتیا ناساپ”، مدیرعامل رادیو تلویزیون دولتی تایلند پس از امضاء این تفاهم نامه رسانه ای تصریح کرد: روابط تایلند و ایران در بسیاری از زمینه ها بویژه در دیپلماسی و تجارت گسترش یافته است و تحکیم این همکاری ها در چارچوب فعالیت های رسانه ای مشترک با هدف هم افزایی و ارتقاء محصولات رسانه ای به نفع مردم و پیشرفت هر دو کشور خواهد بود.


سید رضا نوبختی سفیر کشورمان در تایلند به عنوان نماینده رسانه ملی نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، تبادل اطلاعات و اخبار ، تهیه بسته های خبری در زمینه های گوناگون، تولید مشترک فیلم و سریال و مستند ، شرکت در جشنواره های رادیو – تلویزیونی ، همکاری های فنی و برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی میان رسانه های دو کشور را از مهمترین محور های این قرارداد اعلام کرد.
علی فهیم دانش ، مدیر کل امور بین الملل رسانه ملی نیز در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به پیشنه 400 ساله روابط ایران و تایلند خاطرنشان کرد: این تاریخچه فرصت مناسبی را برای توسعه همکاری های رسانه ای دو کشور برای تولید محتوا ، تبادل فیلم، سریال و خبر فراهم می کند تا تصویر صحیحی از جمهوری اسلامی ایران در نزد مردم تایلند و بالعکس ایجاد شود.
به دنبال امضاء رسمی این قرارداد همکاری، علاوه بر اینکه زمینه فروش فیلم و سریال های فاخر ایرانی به شبکه های تلویزیونی تایلند فراهم شد؛ بستر توسعه و رونق صنعت گردشگری با تلاش رسانه های دو کشور نیز در کانون توجه قرار می گیرد.

پر بیننده ترین

به بالا