خبری

نمایشگاه هنرمندان ایران و مالزی در کوالالامپور

نمایشگاه مشترک هنرمندان ایران و مالزی در کوالالامپور

نمایشگاه مشترک هنرمندان ایران و مالزی در کوالالامپور به همت رایزنی فرهنگی ایران در محل رایزنی گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه مشترک هنر‌های اسلامی ایران و مالزی در کوالالامپور گشایش یافت.

به گزارش پورحاجی خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور، آثار هنرمندان ایرانی در نخستین نمایشگاه مشترک هنر‌های اسلامی ایران و مالزی در کوالالامپور عرضه شد. این نمایشگاه مشترک همزمان با آغاز هفته گردشگری اسلامی در مالزی و به همت رایزنی فرهنگی ایران در کوالالامپور مالزی با بیش از یکصد اثر هنری برگزیده از هنرمندان ایرانی و مالزیایی با حضور برخی شخصیت‌ها، اساتید دانشگاه‌ها و جمعی از هنرمندان دو کشور در محل رایزنی کشورمان برپا شد.

محمد اورعی کریم، رایزن فرهنگی کشورمان در کوالالامپور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار مشترک هنرمندان ایرانی و مالزیایی برای نخستین بار در قالب معرفی هنر‌های اصیل اسلامی نظیر تابلو‌های نقاشی، خوشنویسی، گرافیک خط، عکس، تذهیب و تابلو فرش با پرداخت ظریف و هنرمندانه آیات کلام ا.. مجید و ادعیه اسلامی در قاب‌هایی ماندگار به نمایش گذاشته شده است.
محمد اورعی کریمی خاطرنشان کرد: معرفی هنر اسلامی به عنوان موضوعی فرا فرهنگی که از اعتقاد به خدا و فطرت پاک انسانی نشات گرفته؛ مهمترین پیام این گنجینه روحبخش و اثرگذار است.
نمایشگاه مشترک هنر‌های اسلامی ایران و مالزی به مدت سه هفته در محل رایزنی فرهنگی کشورمان در کوالالامپور، صبح‌ها و عصر‌ها برای بازدید عموم دایر است.

برای دیدگاه کلیک کنید

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پر بیننده ترین

به بالا